Ginger Power

Okay.. My friend, @hot-diggory, had me check out her tumblr a couple times so I thought 'why not?' right? I go by Ginger aha and I'm just trying to swim through life like everyone else.I promise i follow back and if you ever need to vent or talk to someone, I'm here for you so message me anytime and I promise I will reply :)

Idk what to put here

slydig:

I CANT STOP LAUGHING

Monday, September 1st 226,210 notes

theperksofbeinganerd16:

the-more-u-know:

Life Hacks Part 4

More Life Hacks Here

I saved the best of this series for last :P BooM! :P

I shell knot tie a tie like that

sana-kan:

he’s come back to us

Sunday, August 31st 15,903 notes
codestreet:

vivi-shiba:

j-aws:

ryedragon:

inritum:

reblog and make a wish!this was removed from tumbrl due to “violating one or more of Tumblr’s Community Guidelines”, but since my wish came true the first time, I’m putting it back. :)

OH MY FUCKING GOD, IT’S BACK ON MY DASH.
THIS SHIT WORKS OKAY, I AM DEAD SERIOUS.
The last time I saw this on my dash, I didn’t think it would happen, so jokingly I wished I could go to a fun. concert.
AND GUESS WHAT, I WENT TO A FUCKING FUN. CONCERT.
THIS SHIT WORKS, TRY IT.

yay its back.

so…I half jokingly reblogged this yesterday cos I thought it was a nice picture…and was like oh wow I only get wishes on birthdays what would I wish for?!?!?! how about gainful employment L0L… and like…I have a job now? That I never applied for? That someone just called me up and said “here, have this”? In a place I really really like?So like… h8ers gonna h8 or something


♡Following back everyone until I find a tumblr best-friend♡

codestreet:

vivi-shiba:

j-aws:

ryedragon:

inritum:

reblog and make a wish!


this was removed from tumbrl due to “violating one or more of Tumblr’s Community Guidelines”, but since my wish came true the first time, I’m putting it back. :)

OH MY FUCKING GOD, IT’S BACK ON MY DASH.

THIS SHIT WORKS OKAY, I AM DEAD SERIOUS.

The last time I saw this on my dash, I didn’t think it would happen, so jokingly I wished I could go to a fun. concert.

AND GUESS WHAT, I WENT TO A FUCKING FUN. CONCERT.

THIS SHIT WORKS, TRY IT.

yay its back.

so…
I half jokingly reblogged this yesterday cos I thought it was a nice picture…
and was like oh wow I only get wishes on birthdays what would I wish for?!?!?! how about gainful employment L0L

… and like…

I have a job now? That I never applied for? That someone just called me up and said “here, have this”? In a place I really really like?

So like… h8ers gonna h8 or something

♡Following back everyone until I find a tumblr best-friend♡

Sunday, August 31st 4,581,441 notes

candalalala:

shybairnsget-nowt:

We asked people to look in a mirror and describe what they saw. What they didn’t know was that there were strangers on the other side of the mirror, giving their first impressions.’

"The mirror lies, don’t trust the mirror."

This is so important

Saturday, August 30th 265,378 notes

romozian:

sixpenceee:

I haven’t seen a post on tumblr on this rad as hell thing called non-newtonian fluid, so I decided to make one.

Basically if you apply a force to it, it acts like a solid, no force it’s a liquid. 

For how it works

Video

Yes cornstarch and water…. Fascinating..

collins-padalecki-ackles:

ectotechgodhead:

i wanna see that sketch


show us that sketch, Mr. Jones

collins-padalecki-ackles:

ectotechgodhead:

i wanna see that sketch

show us that sketch, Mr. Jones

Friday, August 29th 134,514 notes

literallysokka:

smellestine:

My sister did something like this to me when I was a baby

This is my favorite thing omg it just made my mom so happy when I showed it to her

Friday, August 29th 112,262 notes
felorinbailenshield:

super-galaxy-gurren-lagann:

just in case you somehow forgot how horrible the pro life movement is

JFC…

felorinbailenshield:

super-galaxy-gurren-lagann:

just in case you somehow forgot how horrible the pro life movement is

JFC…

Thursday, August 28th 336,773 notes
uncacti:

fitcalypse-now:

a-rocket-for-you:

snejbae:

liallhormmings:

itstessy:

preppyandclassy:

lost-moonlight:

finding-shanti:

fapwizard:

nonesense-world:

this is probably one of the sexiest gifs ever

hollllllllllly.

Holy sweet baby jesus

He looks like dave franco

Omg

No he fucking does not he’s even better

*breaks reblog button*

OH MYYY 😍

I’m in love D:

WHO IS THAT GUY?

I think it’s Marlo Brando 

uncacti:

fitcalypse-now:

a-rocket-for-you:

snejbae:

liallhormmings:

itstessy:

preppyandclassy:

lost-moonlight:

finding-shanti:

fapwizard:

nonesense-world:

this is probably one of the sexiest gifs ever

hollllllllllly.

Holy sweet baby jesus

He looks like dave franco

Omg

No he fucking does not he’s even better

*breaks reblog button*

OH MYYY 😍

I’m in love D:

WHO IS THAT GUY?

I think it’s Marlo Brando 

Wednesday, August 27th 794,597 notes
Wednesday, August 27th 320,377 notes

meetaclassybitch:

The first picture is me and my twinbrother when we were 3 years old. The second picture is me on my brother’s funeral. He was 18 years old and killed himself. I don’t care if this ruins your blog. I want you to reblog this and make a statement.

The first picture is worldfamous. Even Kendall Jenner posted it on her instagram account.We were on the news because no one knew that the picture was 15 years old. But people need to realize that life isn’t as pretty as the picture tells us. Life is cruel. Just like our society. And I’ve lost my best friend because of it. Teenagers are suppose to have fun, instead of thinking about killing themselves. 

I hope this will get to Kendall Jenner and she’ll defend my statement. Because no one will probably listen to me… 

Wednesday, August 27th 107,092 notes
dem-deutschen-volke:

buonotogami:

nuclearpiss:

xmas-city-punk:

malkatz:

I corrected it


I’m from Pennsylvania and that is accurate.I don’t say it though but EVERYONE ELSE DOES AND IT’S JUST. NO.

dem-deutschen-volke:

buonotogami:

nuclearpiss:

xmas-city-punk:

malkatz:

I corrected it

I’m from Pennsylvania and that is accurate.
I don’t say it though but EVERYONE ELSE DOES AND IT’S JUST. NO.

photo yacunts_zps63ea3ddb.jpg

image

Wednesday, August 27th 471,329 notes